søndag 15. februar 2009

Fredag - Lørdag - Søndag : ))

Fredag - idag var det bare kjedelig på skolen xp
da jeg kom hjem var jeg inn på dataen..
når pappa kom hjem fra jobb, dro jeg på hytta til Stine : ))

når vi hadde kommet fram til hytta, så vi hotel cæsar og norske talenter. : - )


Lørdag - idag så våknet jeg og Stine i 11 tida : D
Vi spiste frokost : )
etter på så dro vi til knyken og sto på snowboard i lillebakken xp
mamma og pappa kom og henta oss klokken halv 6 ..
Vi spiste kyllingfilet,chips,salat og saus til middag : D

Søndag - idag våknat vi også i 11 tiden :P
vi spiste frokost og gikk ut og sto på snowboard :*
vi spist grandiosa te meddag :D
etter på så aket vi i en bakke <3

senere på dagen så dro vi hjem til Stine. :D
så tro vi hjem til meg og dusjet : - )
nå sitter vi i pysjen og ser himmelblå <33

i morgen skal vi på handball skole, og Stine ska sove over til Tirsdagen : )) <33 :*

snakkes'a <3

Ingen kommentarer: